Veelgestelde Vragen

Bestellingen

U vindt de desgewenste producten makkelijk en snel via de zoekbalk boven aan de pagina. Indien u ons assortiment wilt inzien op basis van bepaalde groepen en filters kunt u navigeren naar de categorieën bovenaan de pagina. Op deze manier is het mogelijk om een mooie reeks producten te aanschouwen en hieruit een afgewogen keuze te maken. 

Ieder artikel die u heeft aangeklikt en in de winkelmand heeft geplaatst, kunt u makkelijk terugvinden via het winkelmand icoon, rechts boven op de pagina. Wanneer u op het winkelmandje klikt, kunt u kiezen om door te gaan naar afrekenen. Hier kunt u nog wijzigingen doorvoeren en eventueel een kortingscode invoeren.

Op de pagina waar u kunt afrekenen wordt gevraagd om uw adresgegevens in te vullen, hier selecteert u ook het land. Bij keuze voor België of Duitsland kunnen de prijzen mogelijk wijzigen. Dit is vanwege de verschillen in accijnzen die per land kunnen afwijken. De accijnzen van het desbetreffende land worden doorberekend in de prijs. Een account aanmaken om een bestelling te plaatsen? Dat is niet nodig! Zo kunt u snel en eenvoudig bestellen!

Zodra de bestelling is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail van de bestelling. Hierna volgt een mail met de factuur bij directe betalingen of volgende de betaalgegevens indien er gekozen is voor de betaalmethode overboeken. Onze mail (bevestiging, factuur en track&trace) kan eventueel ook in de spamfolder terecht komen, we raden aan om uw ongewenste postvak hierop te controleren.

Heeft u problemen bij het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via info@bierxl.nl

Indien u iets wil aanpassen aan de bestelling, kunt u dit aanvragen per mail via info@bierxl.nl waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeld. Een aanpassing is alleen mogelijk direct na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Helaas kunnen wij u de mogelijkheid niet garanderen. We hebben een efficiënt en snel systeem dat na betalen uw bestelling direct doorstuurt naar het magazijn, zodat deze verzameld kan worden. Dit maakt een aanpassing al snel niet meer mogelijk

Heeft u bij het ontvangen van uw bestelling schade of breuk geconstateerd? Dan vragen wij u om hiervan zo spoedig mogelijk melding te maken. 

Deze melding kunt u maken per mail op info@bierxl.nl

Wat zet u in de mail?

  • Ordernummer
  • Foto’s waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto’s waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Uiteraard doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.

Is er een fout gemaakt bij het verzamelen van uw bestelling? Allereerst onze excuses! We doen natuurlijk ons best om fouten te voorkomen, helaas komt het toch wel eens voor dat dit gebeurt. Kijk alstublieft eerst uw bestelbevestiging na zodat u kunt controleren of er echt iets fout is gegaan. Kleine artikelen worden ingerold in bubbeltjes folie om ze te beschermen. Het kan daarom voorkomen dat u deze in eerste instantie niet meteen kunt vinden. Pak uw bestelling dan ook geheel uit en zorg er voor dat al het plastic is uitgerold.

Een fout in de bestelling kunt u melden via info@bierxl.nl waarin onderstaande wordt aangeleverd:

  • Ordernummer
  • Foto’s waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto’s waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos (buitenkant)
  • Uiteraard doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen

Wij verzoeken u vriendelijk om de melding zo spoedig mogelijk na ontvangst aan ons door te sturen.

Op het moment dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet kunt u dit zonder opgave van reden retourneren. U dien een retourmelding te maken binnen 14 dagen na ontvangst via info@bierxl.nl. De retourzending dient binnen 14 dagen na de retourmelding te geschieden. Na ontvangst van de retourzending, door bierxl.nl, wordt het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen gecrediteerd aan de klant. De klant dient zelf zorg te dragen voor het in goede staat retourneren van de artikelen naar bierxl.nl. De retourkosten komen voor rekening van de klant. 

Het retour sturen van artikelen kan enkel wanneer deze voldoen aan onderstaande voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is. 

  • Flessen zijn ongeopend.
  • Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers.
  • Artikelen zitten in de originele verpakking.

Wanneer geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, bestaat de kans dat er een waardevermindering wordt door berekend aan de klant. 

Retouradres:

BierXL.nl
Hanzestraat 39
7006 RH Doetinchem, Nederland

Voor het snel kunnen afhandelen van de retourzending zouden wij graag de volgende informatie in de doos aantreffen:

  • Factuur of bestelbevestiging met bestelnummer.
  • Het aantal geretourneerde producten.

Wanneer u een foutief of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens u over gaat tot retourneren. Vermeld hierbij uw bestelnummer, voeg een foto toe van het desbetreffende artikel en verwoord het probleem.

Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld te veel of een foutief product besteld heeft, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten hiervan verschillen per transporteur en kunt u raadplegen op de desbetreffende websites. Doorgaans bedragen de kosten €7,95 voor een zending tot 10kg.

Toch nog vragen over het retourneren van uw aankoop? Neem dan contact op met onze helpdesk via info@bierxl.nl

Nog Vragen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een vraag heeft die niet in onze lijst met veel voorkomende vragen staat. In dat geval kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand formulier l Al uw vragen worden zorgvuldig en zo spoedig mogelijk beantwoord door ons professionele team.

Dagen
Uren
Minuten
Seconden